Push-up

By pavlinajavurkova - 12:32 dop.

Ahojky!
Tak konečně mám pro Vás outfit. Dnes byl jednoduchý, ale skládal se věcí, které jsem si v poslední době pořídila. Moc se mi tento look líbí, protože je pohodlný a sexy. Největší radost mám z džín, které jsem si koupila ve čtvrtek v Praze. Jsou z Bershky a jsou to tzv. push-up-ky. Takže krásně vytvarují a přizvednou zadeček. Radost mám také z kabelky, kterou jsem koupila od Johanky. Jako doplněk jsem zvolila nový náramek z projektu Missiu, který jsem pořídila zde. Můžete si vybrat hned z několika symbolů. Určitě se na tento projekt mrknětě, protože jsem si tento náramek oblíbila :-)

Mějte se krásně a užívejte léta!
Pavlína








Outfit:
Jeans - Bershka
Bag - similar now
Sandals - Promod
Top - Pimkie
Bracelet - www.missiu.cz
Necklace - Tally Weijl


  • Share:

You Might Also Like

36 reakcí na příspěvek

  1. Ale prd :))) toč další videa, je to takové zpestření! Další budou lepší :) že?
    A navíc ten outfit je snad úplně ten nejlepší na tvém blogu!!! Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, byla to jen zkouška. Uvidíme, zda natočím další.

      Vymazat
  2. Pavlínko,užasný outfit,to video je uplně super :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ta lezoucí podprsenka je vážně sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty vážně dokážeš potěšit.. není ani vidět, takže nechápu, o co ti jde :-)

      Vymazat
    2. Nechápu proč to komentuješ,když se ti to nelíbí! Pavlínko je to super,parádní video :-))

      Vymazat
    3. není vidět? 0:20 ve videu :) zbytek outfitu mi nepříjde špatný, ale ta vykukující podprsenka mi příjde spíš laciná, rozhodně ne sexy.. škoda, jinak to vypadá fajn

      Vymazat
  4. proc proc proc se porad fotis v tak prisernych lokalitach? pekna holka, vetsinou pekne outfity a za ni panelaky a desny stary mosty. to fakt nevidis, jak to ty fotky degraduje? hrozna skoda to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Most v pozadí se mi moc líbí a na fotkách působí dobře - to si myslím já :)

      Vymazat
    2. ...a navíc na fotkách paneláky nejsou právě vůbec vidět ))

      Vymazat
  5. Ta lezoucí podprsenka je děsná! Jde vidět strašně moc v zadu a fakt to není hezké. Jinak moc mi to k sobě barevně nepasuje, chtělo by to snad jiné džíny, buď bílé nebo světlejší modré, nebo třeba červené, takto se mi to moc nepozdává.

    To video je hrozně amatérsky udělané. Když už máš dostatečně sebevědomí ho natočit, tak se snaž aby to vypadalo. Musíš vybrat hezkou lokalitu a mít nápad. S tímhle díru do světa fakt neuděláš. Podívej se třeba na videa Wendy - http://www.youtube.com/wendyslookbook

    Je to profesionálně udělané, tak se inspiruj ;)

    Takovou kvalitu nejspíš nebudeš schopná vytvořit, ale když se budeš hodně snažit, můžeš to radikálně změnit.
    Důležité tedy je změnit pózování (to, že na fotce něco vypadá dobře, neznamená, že to bude stejně dobře vypadat i na videu, jsou tam úplně jiné nároky). Jinak teda rozhodně by bylo vhodné natáčet normálně naležato zblízka a natočit delší stopu a pak stříhat, stříhat stříhat. Taky je dobré u videa natočit i detaily a pak celou postavu. Taky je šíleně důležité udělat si s videi práci dopředu a vymyslet jak to natočit, kam půjdeš, připravit si dopředu na papír co říkat, zkusit si to a pak jet na ostro. Jsem si 100procentně jistá, že zlepšení bude velmi patrné. Je za tím šíleně moc práce, ale určitě by všichni ocenili zlepšení. Pokud se zlepšovat nechceš, tak radši netoč, protože kvalita tvých videí opravdu není valná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, proč do ní takhle ryjete? Po Pavlíně chcete, aby měla videa jako wendy? Je to její první video, takže se uklidněte..

      Vymazat
    2. Ryju? Děláš si srandu? To je uplně normální konstruktivní kritika, jsou tam tipy, co zlepšit (uplně všechno upřímně) a může to pro Pavlínu být mnohem přínosnější než tvůj kyd.

      Zlepšení lokality se tady omílá furt, podprsenka v tomhle tričku je fuj (ale to už psali i ostatní nade mnou). Prostě jen holé konstatování toho co vidím.

      Je mi jedno, jaké bude mít Pavlína videa, ale snad můžu napsat, kde se to dá zlepšit, ne? Jak jinak se má posunout, než když jí někdo řekne jak to udělat jinak a možná líp? První video to není, už tu nějaké měla. Je fajn, že zkouší něco nového, co málokdo dělá, ale chtělo by tomu věnovat asi víc času a míň idiotských komentářů typu: Proč do ní ryješ?

      Vymazat
  6. Ježiš marja, musíte do ní furt šít?? Tak se rozhodla a poprvé udělala video, bože vy když něco děláte poprvé určitě je to profesionální a super vidte? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když ti v restauraci připálí řízek, tak taky nic neřekneš, protože abys mohla kritizovat musela bys být první šéfkuchař? Zamyslete se nad sebou, holky. Negativní komentáře typu: "Jsi hnusná, blbá kravka" jsou opravdu na nic. Ale z normální kritiky si toho Pavlína může hodně odnést.

      Vymazat
    2. V restauraci za to zaplatím a když za něco platím čekám, že to bídě super. Bohužel tady nic neplatím. Jen tím chci říct, že když někdo dělá něco poprvé většinou to není dokonalé.

      Vymazat
    3. Ano, ale když někdo něco dělá poprvé, tak to může být dobré nebo taky hrozné. ;)

      Vymazat
  7. pekný outfit :°)
    Pozývam ťa na moju guess/cosmetic giveaway :°)

    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-guesscosmetic-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Pavli?? kde je to video?

    OdpovědětVymazat
  9. V jednoduchosti je krása! Moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  10. Mela by si se k tomu postavit jako dospela. I kdyz ti to video nevyslo, tak proc ho hned davat pryc a mazat text clanku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není příjemné, když se lidem nelíbí, takže jsem ho nechala jen youtube a ti, kteří ho budou chtít vidět, podívají se tam. A když jsem video z příspěvku odstranila, tak asi nebudu nechávat původní text.. :)

      Vymazat
  11. krásný outfit, mco ti to sluší:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle je vážně krásný! Náhrdelník, boty, kabelka.. ách :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj přemýšlím, že bych si tu kabelku také objednala, ale sháním nějakou prostornou, kam dát všechny věci potřebné do školy. Myslíš, že by se ti tam v klidu vešel sešit A4, netbook a malá lahev na pití? Z obrázku a udaných rozměrů nejde nikdy přesně odhadnout, co ti nakonec přijde po objednání domů. A nosíš ji i přes rameno? Díky za odpověď.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem si ji koupila :-) chci ji nosit hlavně do školy. Je prostorná, ale zas to není "batoh". Ale co, co píšeš si ti tam bude vejít určitě! :-)) jdi do ní!

      Vymazat
  14. Mně se to líbí! Jen jsi se měla vyfotit zezadu, abychom viděly ten push-up efekt :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  15. pardon, ale nejak nevidim, cim je tento outfit sexy?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)
Thanks for comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...